Kuidas kirjutada õpetaja eneseanalüüsi ja õppeaasta kokkuvõtet

25,00 

Õpetaja eneseanalüüs on oluline osa õpetaja tööst ent tihti tundub õpetajatele just eneseanalüüsi kirjapanek keeruline ja aeganõudev tegevus. Samuti tekib õppeaasta kokkuvõtva analüüsi kohta igasuguseid küsimusi: miks küsitakse ikka üht ja sama, kellele seda vaja on, mis nende andmetega tehakse, kui aus ma võin olla, miks juht ütleb, et siin pole piisavalt analüüsi, on vaid kirjeldus jne.

Kategooria:

Kirjeldus

Õpetaja eneseanalüüs on oluline osa õpetaja tööst ent tihti tundub õpetajatele just eneseanalüüsi kirjapanek keeruline ja aeganõudev tegevus. Samuti tekib õppeaasta kokkuvõtva analüüsi kohta igasuguseid küsimusi: miks küsitakse ikka üht ja sama, kellele seda vaja on, mis nende andmetega tehakse, kui aus ma võin olla, miks juht ütleb, et siin pole piisavalt analüüsi, on vaid kirjeldus jne.

Koolitusel käsitleme teemasid, mis muudavad eneseanalüüsi ja kokkuvõtete kirjutamise arusaadavamaks, lihtsamaks ja vähem aeganõudvamaks tegevuseks.

Teemad:

  • professionaalse eneseanalüüs seos haridusasutuse arengu eesmärkidega
  • eneseanalüüsi etapid ja küsimused
  • õpetaja kutsestandardil tuginev õpetaja eneseanalüüs
  • enda eripära ja tugevuste kasutamine eneseanalüüsi kirjutamisel

Koolitaja: Ilona Sillak on töötanud lasteaias õpetajana ja juhina, ta on Hoolingu supervisor ja koolitaja.